penawar sakit belakang-biobax

#4 Vendor d'Gerik

2:36 PM
Gerik merupakan sebuah bandar kecil di wilayah paling hulu dalam negeri Perak. Dari pengalaman aku, memang sangat..saangaatt..sangaat susah nak mencari vendor terutama sekali katering dekat Gerik ni. 


Meeting sepupu sepapat dalam pengurusan Majlis Perkahwinan

Sememangnya tak banyak pilihan dapat dibuat memandangkan bilangan vendor yang sangat terhad di sini. Dah la kekurangan vendor, info mengenai mereka pon tak meluas, hanya sekadar passing dari mulut ke mulut orang kampung je. Kalo cari dalam internet, hasil carian tak lebih dari 3. Sangat mengecewakan.

Jadi aku ingin kongsi beberapa vendor yang terdapat sekitar Gerik ni.

KATERING
Arif Katering 
      013- 503 0545
Jami Katering 
      019- 524 6694
Aji Lon 
      05- 791 5710
Azahar 
      013- 444 6916
Katering Lenggong 
      016- 567 3325
Gerik Catering 
      05- 791 1454

BUTIK
= Shima Bridal and Spa
      012 467 4338
Butik Shila Rashid
      019- 461 7394
Butik Gerbang Impian
      019- 272 7966
Lily Bridal House
      019- 521 5209
Chantique Menaone
      019- 4957665

KANOPI
Ezanie
      019- 549 1444

DEWAN
Majlis Daerah Gerik
      05-7912305  Samb.Unit Sewaan

PENGINAPAN ROMBONGAN

Homestay Gerik 3 bilik

      MYR 180/night
          019- 570 8591

  = Anis Homestay
      MYR 200/night
      013- 346 6440

Homestay Gerik 4 bilik

  = Intan Homestay
      MYR 250 / night
      019- 578 9884

Homestay Gerik 5 bilik
Azrizana Homestay
      MYR 280/night
      013- 581 7421
 Atau rujuk SINI - direktori hotel di Gerik.

Annur: Vendor untuk kad jemputan, buah tangan tetamu, dan photographer aku tak senaraikan sebab diorang sangat mudah dicapai melaui google.

2 comments:

Anything personal, do whisper me at annursyuhadah@gmail.com <(=^.^=)y

  1. ha ni org gerik mai ni.nk tnya apa sila-sila lah :)

    ReplyDelete
Full design templates by Eiyza Ezatul. Powered by Blogger.