Anak sendiri dirogol hingga melahirkan 2 orang anak merangkap cucu

December 08, 2014
Buletin utama malam tadi menyiarkan lagi kes seorang bapa yang merogol anak gadisnya yang baru berusia 14 tahun sehingga melahirkan dua orang anak. 

Bayi keduanya baru berusia 45 hari. Anak gadisnya telah menyembunyikan hal bapanya itu dan hanya diketahui setelah didesak oleh neneknya. 

Si bapa yang merangkap atuk kepada bayi itu hanya dihukum penjara 40 tahun untuk kedua-dua kes itu. 

Maknanya setiap kes dia cuma didenda 20 tahun dan semuanya berjalan serentak bermula dari ia ditangkap. Mudah nya undang-undang dunia.. -_-||

bapa rogol anak sampai mengandung 2 orang anak


Annur: Ya Allah, lindungilah anak-anak saudara se-Islam kami di seluruh dunia. T_T *deep sadness*

6 comments:

  1. undang2 manusia..tidak berbaloi dgn kesalahan pesalah .

    apabila ingin dilaksanakan hukum Allah...ditolak pulak.
    #paroh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Begitulah yang dikatakan Nabi SAW, bahawa dunia akan dikuasai oleh Luka' ibnu luka'..beerti tanda kiamat akan berlaku..

      Delete
  2. biar dia dapat hukuman setimpalnya di akhirat kelak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aminn..tapi kan eyda..cemana status baby tu nanti..kesian bila dia nak kawen la..sape nak jadi wali..nak kata ayah pon ye..nak kata atuk pun ye :(

      Delete
  3. Dah tak tahu beza halal dan haram.
    Budak-budak tu nak panggil ayah ke atuk ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia rasa "anak aku, aku punya pasal lah"

      Delete

Anything personal, do whisper me at annursyuhadah@gmail.com <(=^.^=)y

Full design templates by Eiyza Ezatul. Powered by Blogger.