[REVIEW] Ubat penghilang parut Hiruscar

December 11, 2014

Ramai yang beranggapan bahawa rawatan untuk memulihkan kesan parut menelan belanja yang tinggi seperti suntikan kolagen dan terapi laser. Bagaimanapun kini ada cara yang mudah, murah serta menjimatkan untuk mengurangkan kesan parut dan cela tu.

Apa yang korang perlu cuma sapu tiga kali sehari selama empat minggu berturut-turut setiap hari! memang wow! akan menampakkan kesan yang cukup memberangsangkan!

Gel Hiruscar ni diformulasikan oleh Medinova menggunakan formula Swiss dengan mengisar enam bahan berbeza untuk menghasilkan gel yang bebas minyak, wangian serta kesan serapan serta merta bagi memudahkan pengguna memakainya tanpa meninggalkan sebarang kesan.

Bahan seperti mucopolysaccharide polysulphate (MPS) mampu untuk melembutkan kulit dan mempercepatkan proses pertumbuhan semula kulit manakala, allantoin membuang lapisan kulit mati bagi memberi ruang untuk pertumbuhan kulit baru.

Sementara tu, tocopherol (Vitamin E) dan allium cepa berfungsi mengurangkan kesan merah pada parut manakala aloe vera dan vitamin B3 melindungi dan mencerahkan kesan parut yang ada.

Gel ini selamat digunakan pada semua jenis kulit dan boleh didapati di semua farmasi seluruh negara pada harga RM17.50 untuk pek isian lima gram dan RM54.80 (20 gram).

Tak perlulah suntikan-suntikan bagai. Walaupun berkesan, tapi risiko tetap ada! Lebih baik pilih jalan selamat..yang penting, kena sabar...bagi masa yang secukupnya untuk kulit tu pulih.. Parut ceasarean Annur pun dah comel tau sekarang ^_^

Tengok sini....kesan parut Naufal yang jatuh tangga depan rumah haritu pun dah comel..Annur letak hiruscar gak tau.

6 comments:

  1. ohh ya ka.. tak pernah dengar pun produk nih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi ni yang nak bagi dengar ni ^_^
      Sekarang eyda dah tahu kann

      Delete
  2. Ni pun 1st time dengar.
    Boleh cuba untuk diri sendiri dulu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. annur pun kenal sebab kat farmasi ubat hilangkan parut jenama ni yang paling murah hihi

      Delete
  3. Kalau kesan kudis dekat kaki boleh hilang tak eh ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. xtau la ruby..kalo nak tahu kena try dulu ^_^ hehe

      Delete

Anything personal, do whisper me at annursyuhadah@gmail.com <(=^.^=)y

Full design templates by Eiyza Ezatul. Powered by Blogger.