PG Mall Maybank QRPay Cashback

PG Mall Maybank QRPay Cashback | Hi! Good news! Pada sesiapa yang belum tahu, PG Mall sekarang dah accept cara bayaran melalui e-wallet MAE dan Maybank QRPay tau.

pgmall maybank cashback

Trend membeli-belah secara atas talian sekarang ini dah menjadi kebiasaan baru bagi seluruh rakyat Malaysia. Benar orang tua-tua kata, di dalam setiap musibah pasti akan ada hikmahnya. Hikmah di sebalik pandemik yang melanda dunia kini, seolah-olah menjadi sebagai batu loncatan kepada perkembangan industri digital Malaysia. 

Rata-rata peniaga PKS pun sudah makin ramai memberanikan diri untuk going digital. Dan PG Mall adalah antara marketplace digital tempatan yang cater para peniaga PKS untuk berniaga di platform mereka. 


PG Mall?

Ok PG Mall merupakan platform e-dagang nombor 1 di Malaysia yang telahpun ditubuhkan sejak tahun 2017 lagi. Mungkin bagi sesetengah orang, ini lah kali pertama mendengar tentang PG Mall tapi jangan tak tahu. PG Mall got quite a reputation for being the only local e-commerce platform yang tersenarai tiga teratas dalam Iprice insight report tau!


PG Mall Maybank QRPay Cashback




PG Mall Maybank QRPay / MAE

Kalau you all nak tahu, PG Mall merupakan satu-satunya platform e-dagang di Malaysia yang menerima semua jenis e-wallet sebagai kaedah bayaran. Seperti yang I mention awal-awal tadi, PG Mall juga, kini sudah menerima MAE / Maybank QRPay as a payment option.

Hey! 
Bayar dengan e-wallet? Siapa yang tak suka kan?

Dengan mengimbas QR code dan satu 'tap' je dah selesai pembayaran. Syu sendiri memang prefer buat bayaran through e-wallet yang ada fungsi QRPay berbanding buat transaksi melalui kaedah tradisional online banking. Jenuh lah nak menunggu selepas request TAC number. Zaman sekarang orang tahu nak cepat je. hehe pantang kalau kena menunggu lama sikit.

Cara membuat bayaran menggunakan Maybank QRPay di PG Mall



PG Mall Maybank QRPay cashback

Yeah! It's totally seamless to pay using Maybank QRPay or MAE . Malah, bila checkout dengan kaedah Maybank QRPay, kita boleh dapat 20% cashback dengan pembelian minimum RM30 (capped at RM20).  Rugi kalau tak grab peluang ni. Ianya terhad untuk 2 transaksi sepanjang kempen in berlangsung.


pg mall maybank qrpay cashback



Masih blur dengan tawaran ni? Ok la, ok lah. I highlight kan untuk you all beberapa point penting. So please be alert ok. *wink*


  • Tempoh tawaran: 4 Mei -26 Jun 2020
  • Cashback 20% off capped at RM20 (belanja minima RM30)
  • 2 kali penggunaan/terpakai sepanjang tempoh kempen
  • Durian Runtuh : extra 2 kali x RM20 = RM40 bagi setiap akaun Maybank untuk shopping di PGMall
So apakata you pergi terus ke laman PGmall.my dan try godek-godek sendiri apa yang ditawarkan di sana.


Shopping di PG Mall

Dekat PG Mall, mereka mempunyai listing pelbagai jenis barang, dari sekecil-kecil barang hingga megasize. Sebut saja apa yang you all nak, semuanya ada. Nak beli emas pun boleh. Ianya suatu kelebihan yang tiada dekat platform lain. Bukan itu saja tau. Kalau shopping dekat sini, kita boleh dapat reward kalau kita share pengalaman positif kita dengan kawan-kawan dana family terdekat. 


Konsep ConsuMerchant - Shop, Share, Earn

Bila kita share atau refer PG Mall ni pada rakan-rakan, kita akan dapat reward berbentuk cashback. Cashback rewards ini akan dikreditkan kepada kita selepas setiap transaksi yang berjaya oleh referral. Kesimpulannya, setiap pembelian produk di PG Mall oleh sesiapa sahaja melalui link yang kita kongsikan membolehkan kita mendapat cashback sehingga 3.5%.

pg mall maybank qrpay cashback
pg mall consumerchant concept

Macam serampang dua mata! Kita shopping, dapat cashback. Friends and family shopping pun kita dapat cashback! Kalau lagi banyak referral shopping, lagi banyak cashback kita dapat.

Untuk maklumat lanjut tentang Konsep Consumerchant ni, klik [SINI] atau tonton saja video berikut.



So macam mana? You all tak rasa awesome ke shopping kat PG Mall? Beli barang dapat cashback. Refer orang dapat income pasif melalui Consumerchant Concept! 

So jangan lupa download apps PG Mall ke telefon bimbit masing-masing atau layari laman rasmi berikut :

Website: www.pgmall.my

Facebook: PGMallOfficial








#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #MaybankQRPayCashback #Maybank2u #Maybank #ShopOnline #Shopfromhome PGMall Maybank QRPay Cashback pgmall maybank cashback maybank qrpay promo 20%

Catat Ulasan

0 Ulasan