Bangkit Bisnes Krisis 3.0 Khas Untuk bantu Usahawan Terkesan

zero kos marketing 2021, titan summit richworks,10X bina bisnes berjaya,
Pandemik tidak menunjukkan tanda akan tamat dalam waktu terdekat. Dalam setahun dua ini keadaan ekonomi amat meresahkan dan banyak meninggalkan parut trauma di hati kebanyakan daripada kita.ENTREPRENEURSHIP TRAINING
Senarai Latihan Keusahawanan
Tapi jangan lupa! Perkembangan era digital juga turut merambat kencang seiring dengan perlaksanaan PKP. program 
bantu usahawan terkesan,
Proses digitalisasi melonjak pesat apabila tingkahlaku dan gaya hidup rakyat Malaysia berubah secara drastik di mana kita perlu duduk di rumah dan cenderung menghabiskan banyak masa dengan gajet. Kecenderungan sikap ini telah menyebabkan kadar permintaan terhadap kandungan online menunjukkan explosive growth.
kempen bangkit dr azizan osman
Ledakan permintaan online telah memaksa revolusi digital berkembang aggressively dan kita dapat menyaksikan perubahan ini berlaku lebih pantas daripada yang dijangka. Buktinya akhir-akhir ini bermula pertengahan tahun 2020, online content creator tumbuh bagai cendawan selepas hujan! 
zero to million richworks
Percaya atau tidak, tapi inilah yang dikatakan hikmah di sebalik musibah.
harga seminar dr azizan 2021
Walaupun banyak perniagaan terkesan dan gulung tikar ketika pandemik ini, namun tidak dinafikan ada juga usahawan yang berkembang secara luar biasa dan jana kewangan berganda di saat sukar ini. 

Dengan itu jelaslah bahawa orang yang berjaya adalah orang yang pantas mengejar transformasi serta cepat menyesuaikan diri dengan norma baharu.
richworks on demand,richworks bootcamp
Peluang & Potensi Pasaran Online Untuk Perniagaan Terus Berkembang

Saat Ini Kerja Keras semata-mata Tidak Memadai

Bayangkan,kalian berkerja 18 jam sehari, berbanding pesaing kalian yang berkerja hanya 8-10 jam sehari. Kalian rasa adakah jumlah jam berkerja itu boleh dijadikan kayu ukur terhadap kemajuan perusahaan kalian? Semestinya tidak!
usahawan richworks
Hidup dalam zaman ini, walaupun kita sudah cukup berusaha keras, namun kita mungkin akan masih ketinggalan juga berbanding pesaing kita. Kerana apa?
kempen bangkit richworks 
Kerana berkerja keras tanpa ilmu akan menyebabkan kalian melakukan kesilapan demi kesilapan lalu memperlahankan proses untuk mencapai hasil yang dikehendaki. Apabila tertangguhnya hasil, secara tak langsung kalian akan tercicir selangkah di belakang pesaing.

Jadi apa yang perlu dibuat untuk mengelak bisnes kita daripada terus tercicir?
Bangkit Bisnes Dari Krisis 3.0, richworks bangkit usahawan

Gali Ilmu dan Segera Mengadaptasi Perubahan dan Transformasi

bina bisnes berjaya bisnes baru 2021,Bangkit Bisnes Dari Krisis 3.0 Bangkit kembali bersama RichWorks nak bantu ramai orang,personal financing,no guarantor required
Memetik kata Datuk Wira Dr Azizan Osman,
fast-changing and increasingly digital economy
"Ketika era pandemik, terdapat dua kumpulan usahawan iaitu mereka yang tidak nampak jalan menyebabkan sesetengah hanya mengeluh dan menyalahkan orang lain manakala sebelah pihak lagi gigih berusaha mencari jalan penyelesaian".
“Pandemik ini masalah satu dunia dan kita jangan hanya tunggu dan berharap dengan fikir bahawa semua akan kembali normal seperti dulu. Buatlah persediaan sekarang, hari ini untuk masa depan diri, keluarga malah negara kita,” jelasnya lagi.

Yes, I couldn't agree more dengan kata-kata Datuk Wira!
bisnes baru 2021
It's time to adjust the game plan!
Small adjustments can have a big impact - if you make them early enough in the game.
seminar evolusi usahawan funnelEvo
Right now selagi ada cara untuk kita survive, buatlah! Kalau buntu atau tak tahu macam mana nak mula, kalian boleh mulakan dengan mengenalpasti apakah faktor yang perlu kalian improve dalam bisnes kalian saat pandemik ini. 

Kalau kalian berjaya kenalpasti perkara tersebut, tapi menghadapi kesukaran untuk melakukan perubahan, cuba join seminar-seminar usahawan yang banyak ditawarkan sekarang ni. Cari yang percuma je.

Syu pun baru terbaca pasal program ni dari laman Harian Metro sebentar tadi. Seminar usahawan percuma, Program BANGKIT Bisnes Krisis 3.0 anjuran RICHWORKS International Sdn Bhd (Richworks International). Syu memang excited nak join yang ni.

business internet

Bangkit Bisnes Dari Krisis 3.0 - 

Solusi Bisnes dan Pemasaran Digital untuk Bantu Usahawan Terkesan Pandemik

Tentang RichWorks International Syarikat penganjur acara dan seminar terbesar di Malaysia dalam bidang pembangunan keusahawanan dan pemasaran. Sejak 2008, RichWorks telah melatih lebih dari 10,000 syarikat menerusi Mentor Usahawan dan Pakar Pemasaran No 1 Asia, Datuk Wira Dr. Azizan Osman dan menarik lebih daripada 1,100,000 peserta dalam lebih 1,500 acara dan seminar live dan dalam talian (virtual online). Dengan rekod prestasi terbukti, strategi perniagaan dan program mentoring, RichWorks berjaya membantu membina beribu-ribu usahawan dan jutawan yang berjaya dalam tempoh 6-24 bulan.  Visi RichWorks adalah menjadi 'Netflix' Pendidikan Usahawan dengan 100 juta pelanggan menjelang 2025 dengan akses mudah ke kandungan berorientasikan results dan penyelesaian yang dipercayai di platform dalam talian - RichWorks.com untuk Inspire, Educate & Add Value kepada komuniti di seluruh dunia.    Tentang Datuk Wira Dr Azizan Osman  Accredited Business, Marketing & Leadership Coach, Mentor & Strategist, Serial Entrepreneur & Best-Selling Author Azizan, seorang World Class Business Educator dan Asia's No.1 Business, Marketing & Leadership Coach terkenal dengan keupayaan uniknya untuk membimbing anak muridnya sehingga mendapat peningkatan luar biasa dalam perniagaan dan beribu-ribu pemilik perniagaan dan usahawan telah berjaya menerusi strategi dan metodologi kejayaannya yang telah terbukti untuk meningkatkan pertumbuhan perniagaan mereka dari sifar hingga mencecah jualan berjuta-juta ringgit.
Arus digitalisasi semakin rancak menjelang 2021 serta pendigitalan jual-beli (transaksi atas talian) telahpun menjadi normal di kalangan masyarakat. Jadi buat pertama kalinya dalam sejarah RichWorks program khas untuk bantu usahawan bangkit dari krisis akan diadakan secara maya bermula dari 27 Ogos hingga 29 Ogos ini menerusi aplikasi Zoom.

Bangkit Bisnes Dari Krisis 3.0 - Solusi Bisnes & Pemasaran Digital ini akan dibimbing sendiri oleh Mentor Usahawan dan Pakar Pemasaran No 1 Asia, Datuk Wira Dr Azizan Osman bagi memacu kebangkitan usahawan untuk keluar dari belenggu sukar ini.

Program yang bernilai RM3,666 ini ditaja sepenuhnya dan semua orang boleh menyertai secara percuma melalui pendaftaran 10,000 terawal. Program ini akan membimbing usahawan dan bakal usahawan ke arah THE NEXT DIGITALpreneur dalam Era Digital 4.0 di Malaysia. 


6 Kunci Bina Bisnes Berjaya di Era Digital 2021 Yang Bakal Dipelajari

i. Memahami kenapa digital adalah lubuk emas peniaga dan usahawan era pandemik

ii. Langkah dan persediaan lengkap peniaga sebelum beralih ke arah digital

iii. Pelajari strategi dan teknik digital yang boleh buat duit sekarang

iv. Kenal pasti strategi digital paling sesuai untuk jenis dan tahap perniagaan anda

x. Mengenali platform digital yang paling sesuai untuk membantu kelangsungan bisnes sekarang

vi. Case Study dari bisnes, peniaga dan usahawan yang berjaya ubah cara berniaga dari norma lama ke arah digital

Semua keenam-enam topik ini akan dikupas dalam seminar Bangkit Bisnes dari Krisis 3.0. Pengasas Richworks International Datuk Dr Azizan Osman memang komited nak bantu ramai orang yang memerlukan sokongan, tidak kira dari golongan pelajar, suri rumah mahupun usahawan yang baru nak bermula buat bisnes dari rumah 2021 ini.

zero kos marketing 2021 program bangkit richworks kisah kejayaan UsahaWan menempuh cabaran perniagaan menerusi digitalisasi, bual bicara bersama pemacu industri terkemuka tentang trend perniagaan terkini, dan sertai bengkel maya percuma untuk melakar sukses dalam dunia digital.
“Saya nak bimbing anda menjadi DIGITAL-PRENEUR untuk bangkit dan kuasai bisnes online dan pemasaran digital.”
Suka untuk Syu panggil kalian semua untuk hadir berganding dari bahu ke bahu, menyokong antara satu sama lain supaya dapat bangkit kembali bersama RichWorks dan bina bisnes berjaya dalam era pandemik ini. 
Kursus perniagaan online 2021 mara
Peserta kempen bangkit RichWorks kali ni bakal menguasai beberapa modul dan intipati bagi menempuh cabaran perniagaan menerusi digitalisasi, termasuk penekanan kepada isu semasa dunia keusahawanan dalam suasana pandemik ini.
business on line full time or part time
Jom la ikut Syu sertai kursus usahawan maya percuma ni! 
latihan keusahawanan PKS
Kita sama-sama gali ilmu business survival dan melakar sukses dalam situasi terburuk dan kritikal ini. Entah bilalah lagi nak dapat peluang begini, dapat mempelajari ilmu berharga yang diberikan secara percuma.



Maklumat lanjut penganjur adalah seperti di bawah:

Richworks International Sdn Bhd
RichQ, No.77 Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13,
Tadisma Business Park,
40100 Shah Alam, Selangor

Tel: 1-300-88-2424 | Email : info@richworks.com

#Bangkit #BaikSemula #BangkitSemula
guide you how to run the business until successful

Catat Ulasan

11 Ulasan

  1. memang wajar kena join untuk belajar dan dapat ilmu untuk terus maju kan

    BalasPadam
  2. inisiatif yang bagus untuk pastikan business masih bertahan di kala pandemik ni

    BalasPadam
  3. Terbaik program bangkit nih... membantu mereka yang terkesan Pandemik

    BalasPadam
  4. Bagus ada program macam nie kan, dapat juga bantu peniaga-peniaga bangkit semula..

    BalasPadam
  5. Adore betul dengan DAO ni. Banyak juga anak didik yang sudah betul-betul berjaya.

    BalasPadam
  6. Percuma.. usahawan PKS terutamanya kne grab peluang nie..kne bangkit semula.. jgn putus asa

    BalasPadam
  7. Bagus program ni, nak share to my friends also

    BalasPadam
  8. Kalau percuma ni kompem la ramai nak juga kan... Ni la peluang utk grab

    BalasPadam
  9. Percuma utk mereka yang berniaga. Bagus sangat.. Kene bangkit.kene grab program ni..

    BalasPadam
  10. Bagus program yg dorang ni anjurkan sesuai utk usahawan baru.

    BalasPadam
  11. Bagus program Richworks ni. Ramai yg dh berjaya bila praktik apa yg diajar.

    BalasPadam

Anything personal, do whisper me via WhatsApp or write an email to annursyuhadah[at]gmail[dot]com <(=^.^=)y