Titan Summit, Kisah Inspirasi Kejayaan Hayda Scarf Dikongsi

Assalamualaikum.
siapa nak bangkit bisnes berjaya
Apa khabar semua hari ini? Ada ke yang sama macam Mamy Syu, kena berkerja di hari Sabtu begini? 
bina bisnes berjaya richworks
hehe bukan nak mengeluh, cuma rasa sedikit cemburu dengan mereka yang bergelar usahawan jutawan yang mana mereka ini semua mempunyai masa yang fleksibel dan bebas bergerak sesuka hati tanpa tersekat dengan komitmen kerja macam kami, orang makan gaji.
formula power dr azizan
Alangkah bertuahnya kalau Syu pun dapat merasa kurniaan nikmat 'lapang' seperti mereka.
senarai titan richworks
InsyaAllah, suatu hari nanti I will. *dengan suara yakin*
harga kelas titanium dr azizan
richworks-titan-summit-bina-bisnes-berjaya 2021 summit titan hayda sauk hayda scarf tak pernah tak lawa
I was on my way to PPV (as volunteer worker), wearing tudung sauk Hayda - fuss free scarfs
harga seminar dr azizan osman 2021
Siapa je yang tak kenal dengan jenama tudung Hayda Scarf kan. Setiap hari mesti ada je iklan mereka lalu lalang menerusi corong radio. 

Nak-nak pula kalau you all tuned in radio Gegar. perghh sesambil masak kat dapur sayup-sayup dengar tagline mereka #HaydaScarf #TakPernahTakCantik di telinga.

Walaupun jenama ni dah sohor di pasaran, namun Syu yakin mesti tak ramai yang tahu kisah di sebalik kejayaan brand Hayda Scarf ni kan. 

Kalau kalian merupakan seorang usahawan atau baru nak bermula berjinak-jinak dengan bisnes, sila baca artikel Syu ini sampai habis. Wajib!


Minat Terhadap Bisnes yang Mendalam

Jenama tudung Hayda ini ditubuhkan oleh Madam Nurul Aida Rosli pada tahun 2010. Pada awalnya ia dikenal sebagai Hayda Collection. Minat terhadap tudung ini sudah bermula sejak beliau masih menuntut di universiti lagi. Ketika itu, beliau berniaga bermacam-macam item, termasuklah tudung. Tudung jualannya adalah tudung yang beliau jahit sendiri setiapkali pulang cuti ke kampung.
bangkit bisnes dari krisis
Selepas tamat universiti Madam Aida Rosli meneruskan bisnes online tudung dari rumah. Tudung hasil jahitannya, beliau pasarkan melalui pelbagai platform atas talian termasuklah WeChat dan whatsapp. 

Dan macam biasalah, bisnes baru nak naik kan? Jadi masa tu dia lah bos, dialah juga kuli. Sendiri hasilkan produk, sendiri buat marketing, sendiri packing dan mengepos barang pun diri sendiri juga lah yang kena pergi.
gambar rumah dr azizan osman
Begitulah proses bagaimana seseorang itu berkembang from zero to million. Tak ada orang yang tiba-tiba terus jutawan okey. Teruskan membaca untuk mengetahui lebih lanjut pasal zero to millionaire stories selepas ini.

bina-bisnes-berjaya


Terkandas! Gagal Kenalpasti Potensi Diri

Dari menjual secara online, akhirnya Madam Aida bersama co-founder Hayda Scarf, Encik Khairul Muiz Yahya menyewa sebuah kedai kecil untuk dijadikan butik. Ketika itu mereka sudahpun beberapa kali hadir seminar Dr. Azizan Osman.
bina bisnes berjaya 2021
Hasilnya hari demi hari, kedai kecil mereka makin sesak dan tak mampu lagi nak menampung pertambahan staf dan customer. Jualan mereka ketika itu setiap bulan tidak kurang dari 100 ribu!
zero to million dr azizan
Dipendekkan cerita, apabila sudah mencapai jualan 300 ribu sebulan, Hayda International Sdn.Bhd mula stuck dan tak dapat nak push sale syarikat melebihi daripada angka tersebut. Sejak itulah mereka menyertai lebih banyak program dari Richworks seperti MMM, EFP BGB ZKM CASHFLOW dan juga berjaya menyertai Titanium Premier.


Tetap Growing Biarpun dalam Situasi Pandemik

Semua orang tahu, bermula tahun 2020 kebanyakan kedai tidak dapat beroperasi due to MCO. Namun jenama Hayda Scarf tetap mengorak langkah mencipta jualan 7 angka mereka! Betullah orang kata, bila kita berada dalam circle orang yang positif dan bermatlamat jelas, kita pasti akan berjaya sama seperti mereka juga.
zero kos marketing 2021
Tak tumbuh tak melata. Tak sungguh orang tak kata. Betul tak?

pengasas hayda scarf nurul aida rosli- richworks titan formula power dr azizan zero to million dr azizan titan richworks senarai titan richworks richworks academy richworks on demand harga kelas titanium dr azizan harga seminar dr azizan 2021 anak murid dr azizan titanium circle zero to million richworks richworks bangkit zero to million richworks zero to million book richworks penipu zero kos marketing 2021 harga seminar dr azizan 2020 harga seminar dr azizan osman bina-bisnes-berjaya harga seminar dr azizan 2021 bina bisnes berjaya 2021 gambar rumah dr azizan osman azizan osman 2020
Madam Aida bersama MenThor power Datuk Wira Dr. Azizan Osman
titanium circle anak murid dr azizan

Aida Rosli - Richworks Titan dalam Industri Fesyen

Selama 12 tahun sejak 2008, Datuk Wira Dr Azizan Osman telah membantu lebih daripada 1.1 Juta usahawan untuk ubah hidup dan bisnes mereka kepada lebih baik. Perjuangan selama 12 tahun dalam melatih dan membimbing PKS terbukti dalam membina usahawan daripada Zero to Million.
richworks academy
Perjuangan ini tidak terhenti di situ sahaja. Ia kini diteruskan lagi melalui seminar perkongsian 100 usahawan jutawan, yang merupakan anak didik di bawah RichWorks dan bimbingan mentorship Datuk Wira Dr. Azizan Osman yang terdiri daripada 20 industri berbeza dari seluruh negara. Kejayaan yang mereka perolehi tidak datang begitu saja sebaliknya perlu melalui proses yang ada.
richworks on demand
Kesemua 100 usahawan jutawan, termasuk Madam Aida Rosli akan berkampung selama 3 hari dari 24 hingga 26 September ini, berkongsikan teori dan praktikal bagaimana mereka boleh 'menang' dan terus menyaksikan peningkatan bagi bisnes pada peringkat ‘growing’ dan ‘expansion'.


richworks-titan-summit-bisnes-berjaya,cara bina bisnes berjaya 2021 summit titan 2021 dr azizan osman

Richworks Titan Summit 2021 10x Bina Bisnes Berjaya

RichWorks tampilkan 100 usahawan jutawan ini bagi kongsikan kisah perjalanan mereka sendiri selaku anak didik Richworks, tentang bagaimana mereka berjaya harungi cabaran bisnes ketika pandemik serta kisah jatuh bangun, strategi dan tindakan mereka. Ini merupakan bukti kejayaan ahli Titanium Richworks bukan hanya sekadar cakap-cakap kosong.
harga seminar dr azizan 2021
Program tiga hari ini akan berlangsung secara virtual online dan percuma (ditaja sepenuhnya oleh RichWorks). Ia terbuka kepada semua orang ramai, khususnya pengasas dan pemilik bisnes yang serius mahu mengubah hidup. 
zero to million richworks
Program ini juga sangat ideal bagi founder dan business owner yang mungkin sudah bertahun berniaga, yang mahu berkembang ke tahap lebih advance serta ingin mengetahui apa perkara betul dilakukan oleh 100 Usahawan Jutawan Richworks di samping 'merisik' peluang dan jaringan perniagaan baru.
richworks bangkit
Kalau kalian berminat untuk tahu lebih lanjut tentang Titan Summit 2021 - 10x Bina Bisnes Berjaya ini, boleh lah rujuk di laman web rasmi Richworks di [www.richworks.com]
zero to million book
Syu sarankan kalian follow juga akaun media sosial mereka seperti di bawah, supaya tidak ketinggalan update terbaharu tentang program-program lain anjuran Richworks di masa hadapan.
 
Facebook | Instagram | Tiktok


#Resultmatters #Nakubahhidup #TeamRichWorks
richworks penipu

Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. Bisnes tudung antara bisnes yang paling ramai buat tapi semua tetap berjaya walaupun ada saingan. Pentingnya ilmu dan menthor yang betul.

    BalasPadam

Anything personal, do whisper me via WhatsApp or write an email to annursyuhadah[at]gmail[dot]com <(=^.^=)y