Berjimat Shopping Kembali Ke Sekolah Di Pusat Pakaian Hari Hari

Kempen Kembali ke Sekolah (Back to school campaign) Pilih Baju Sekolah Untuk Anak di Hari-Hari
Cuti akhir penggal dah pun seminggu berlalu, alhamdulillah budak dua orang si Naufal and Nufael dah selamat dikhatankan serentak dua beradik. Ngam-ngam seminggu mereka berdua dah beransur sihat, mulalah merengek mengadu "ibu, beg sekolah abang zipnya dah terpokah". Diikuti dengan angah "Saya pun. Beg dan kasut saya dah koyak ibu".
rangkaian fesyen terbesar bagi pakaian dewasa, remaja dan kanak-kanak.
Walaupun sesi persekolahan 2023 lambat lagi, iaitu bermula 20 Mac nanti, tapi Mamy prefer berbelanja kelengkapan sekolah lebih awal supaya di akhir cuti persekolahan nanti dah nak puasa, so Mamy boleh fokus untuk cari baju raya pula. hehe excited pula rasanya bila bercakap pasal raya.
kedai barang sekolah near me

Berjimat Shopping Kembali Ke Sekolah Di Pusat Pakaian Hari Hari

Kempen Kembali ke Sekolah (Back to school campaign) Pilih Baju Sekolah Untuk Anak di Hari-Hari

Alhamdulillah lega sangat bila dah setel bab keperluan sekolah untuk tiga orang anak. Beli awal-awal tak kalut, plus masa awal-awal macam ni sure pilihan saiz pun banyak lagi. Masa kami membeli-belah di Pusat Pakaian Hari Hari cawangan Gerik kelmarin, suasana store masih tenang dan lengang. Staf Hari Hari pun boleh fokus one-to-one dengan budak tiga orang ni. hehe kurang sikit beban mak nak handle budak bertiga ni sendirian.
kedai baju sekolah kuala lumpur baju sekolah hari hari

Uniform Sekolah Harga Berpatutan Jenama No-Problem Pilihan Berkualiti

Budak Naufal dan Nufael ni tak tahu lah apa yang dimakannya, sebab tak sampai setengah tahun uniform sekolah mereka dah pun senteng dan nampak macam baju pinjam hahaha. Cepat sangat mereka berdua ni meninggi. Disebabkan itu, Mamy pilih one size upper daripada saiz sebenar mereka. Harapnya boleh lah pakai lama sikit.
kedai baju sekolah canggih near me
Mana yang labuh tu Mamy akan lipat dan jelujur dulu buat sementara, sehingga mereka mencapai saiz yang ngam dengan mereka. Hahaha see, selagi boleh jimat, kita jimat! Betapa nak berjimatnya mak kau sampai sanggup beli baju lebih besar supaya tahan boleh pakai lama.
baju sekolah murah dan berkualiti
Material pula Mamy prefer jenis cotton sebab budak lelaki kan lasak dan kuat berpeluh, maka uniform jenis kain kapas lebih sesuai buat Naufal dan Nufael. Lagipun baju sekolah No-Problem ni sangat tahan lasak, lembut dan tidak panas.
kedai jual baju sekolah near me
Selain itu, Mamy suka baju sekolah jenama No-Problem dari Pusat Pakaian Hari Hari ni sebab :
- Kain tebal tapi lembut
- Tahan lasak (80% Cotton 20% polyester)
- Tidak panas
- Jahitan kemas dan rapat
- Warna cantik putih nila
kedai baju sekolah puchong

Uniform Sekolah Jenama Jony & Jeny dari Pusat Pakaian Hari Hari

Siapa yang tak kenal dengan pakaian jenama Jony & Jeny. Ia bukan terhad kepada school uniform sahaja, bahkan termasuk pakaian harian seperti jeans, T-shirt dan skirt dari newborn sampai kanak-kanak. Rekaan baju kanak-kanak keluaran Jony & Jeny ini memang menepati standard keselesaan bagi kanak-kanak, bermula dari pemilihan material sehinggalah potongan dan kemasannya.
kedai barang sekolah near me
For the record, disebabkan cutting Jony & Jeny yang cantik ini lah Mamy memilih brand ini untuk baju melayu sekolah KAFA anak-anak. 

Berjimat Shopping Kembali Ke Sekolah Di Pusat Pakaian Hari Hari
Baju sekolah agama KAFA Jony&Jeny

Mamy suka buatan baju Melayu Jony & Jeny sebab leher cekak musang nya tidak terlalu tinggi dan tetulangyan tidak terlalu keras hingga membuatkan anak-anak tidak selesa. Kemudian dengan ukuran labuh baju Melayu dia tu pun ngam cantik dengan saiz budak berdua ni yang kurus tinggi. Kain sampin ekspresnya pula kemas. Saiz lipatan depannya elok terletak, tidak terlalu sendat dan tidak terlalu lebar. Sedang elok dengan langkah budak lelaki yang kuat berlari dan melompat ke sana ke mari.

Pakaian Sukan, Kasut dan Beg Turut Boleh Didapati di Hari Hari

Mommies out there yang mana belum tahu lagi yang Pusat Pakaian Hari Hari ini umpama one stop center untuk kelengkapan kembali ke sekolah. Cakap je apa yang kalian nak, insyaAllah semua ada dekat Pusat Pakaiam Hari hari. pakai T-shirt putih dan T-shirt berwarna untuk rumah sukan pun ada. Untuk Araa yang baru nak masuk pra-sekolah, T-shirt putih berlengan panjang, dan seluar track hitam turut dijual denga range saiz yang paling kecil iaitu XS. Begitu juga tudung putih soft awning, turut tersedia untuk saiz paling kecil iaitu saiz S.
kedai baju sekolah shah alam

Pengalaman Membeli di Pusat Pakaian Hari Hari, cawangan Gerik

Selain jenama pakaian yang berkualiti dan berpatutan, ada banyak lagi faktor lain kenapa mak-mak harus dapatkan keperluan kembali ke sekolah di Pusat Pakaian Hari Hari. Antaranya adalah pengalaman yang baik semasa membeli di sana. Basically semua crew di Pusat Pakaian Hari Hari Gerik very helpful dan mesra pelanggan.
kedai baju sekolah canggih near me
Selesai membeli baju sekolah, Mamy ke department bags and shoes pula untuk bagi peluang anak-anak pilih kasut sekolah pilihan mereka pula. Setelah masing-masing memilih design kasut idaman, kami terus memilih beg sekolah. 

Boleh tahan juga harga beg tarik ye. Mujur ada baucar diskaun 10% dari PIBG sekolah.
Boleh tahan juga harga beg tarik ye. Mujur ada baucer diskaun 10% ni. 


Ada pelbagai pilihan beg sekolah, ada yang beg galas, beg tarik dengan pelbagai warna dan design beg. Anak-anak bebas memilih warna kegemaran dan mengikut style mereka. Selepas selesai memilih, akhirnya ketiga-tiga anak soleh solehah Mamy memilih beg beroda. Senang katanya, beg berat-berat nanti tarik sahaja macam troli. haha.



Antara Pengalaman yang Mamy Suka Ketika Berbelanja di Hari Hari

1. Rasa Sangat Welcoming
Sesampainya di store Hari Hari cawangan Gerik, budak bertuah Naufal, Nufael dan Araa terus buat kedai tu macam kedai ibu dia yang punya! hahaha. Pun begitu, staf Pusat Pakaian Hari Hari tetap juga sambut dengan senyuman dan disapa dengan “Selamat Datang!”. Kebetulan isu cikgu kontroversi tak pandai handle anak supaya behave di tempat awam ni sekarang tengah hangat lagi kan, so Mamy ada juga la rasa tersipu-sipu malu dengan kelakuan anak-anak yang hyper lasak macam ni.
baju sekolah hari hari
Tapi betullah, memang sudah fitrah kanak-kanak, the way they see things tak sama dengan orang dewasa. Semua benda pun mereka nampak boleh buat main. By the way, selasak-lasak mereka pun, sekali Mamy bagi death stare sambil cekak pinggang, terus terdiam masing-masing.haha. Yang bagusnya Pusat Pakaian Hari Hari ni adalah tak kira betapa chaos nya anak kita dalam kedai tu, bila nak balik, tetap mereka alu-alukan kedatangan kita for the next, “Terima kasih berbelanja di sini. Datang lagi!”.
program kembali ke sekolah
beli baju sekolah di pusat pakaian hari hari


2. Crew Yang Mesra dan Peramah
Syukurlah kakak-kakak crew Hari Hari ni sporting sporting belaka dan layankan aje gelagat budak bertiga ni dengan penuh ceria dan sabar. Thanks girls, you guys punya psychological tricks and body language cues memang the best! Araa yang pemalu pun nampak sangat selesa fitting baju dengan salah seorang petugas yang in charge the floor pada hari tersebut.
kedai baju sekolah kuala lumpur
Nak-nak pula selepas di "kecek" oleh kakak Nor dengan belon, Araa right away feel comfortable around and become less awkward dan ikut je apa yang kakak tu cakap. Kalau tidak, si Araa ni akan menyorok je belakang Mamy bila berhadapan dengan orang yang tak dikenali.
pekerja pusat pakaian hari hari


3. Harga Mampu Milik
Rangkaian Hari Hari Baju Sekolah boleh dikategorikan sebagai pilihan bagi golongan marhaein B40 dan M40 kerana harganya yang berpatutan dalam range harga RM22.9 sehingga RM33.90 sahaja and surprisingly with uncompromising quality okay! Jenis fabrik berkualiti tinggi dan seni jahitan yang kemas dan rapi menjadikan Pusat Pakaian Hari Hari tumpuan para pembeli dari pelbagai lapisan sosioekonomi.
kedai jual baju sekolah near me
4. One Stop Center
Senang membeli kelengkapan di Pusat Pakaian Hari Hari kerana ianya ala-ala pusat sehenti di mana semua jenis pakaian dan barangan ada di sini. Mak mak tak payah susah dan renyah lagi dah pergi banyak-banyak kedai, just datang je sini, semua pakaian dan barangan kelengkapan sekolah ada.
baju sekolah murah dan berkualiti
Tidak perlu ke kedai lain. Jimat masa dan tenaga.
promosi jimat kembali ke sekolah
Semuanya yang kita perlukan tersedia under one roof, dari uniform sekolah, songkok, pakaian sukan, uniform kokurikulum, T-shirt putih (pra-sekolah), towel kecil & slippers (pra-sekolah), tudung kanak-kanak soft awning, sampin, stoking, kasut sekolah, beg sekolah, alat tulis serbaneka, botol air berkualiti bebas BPA, undergarments & singlet, vest, jeans dan lain-lain pakaian tradisi dan kasual pun ada.
program jom kembali ke sekolah
5. Polisi Pemulangan dan Penukaran Barang Yang Mudah
Pengalaman Mamy itu hari, Mamy beli T-shirt putih long sleeve berkolar untuk Araa, tapi bila balik rumah tengok rupanya tak berkolar. Esoknya lepas waktu kerja I just straight away ke kedai, dan tukar je. tak banyak kerenah dan prosedur pun. Untuk penukaran item yang dah dibeli in case tersalah pilih saiz, or ada defect yang tak perasan masa beli, kalian boleh datang semula ke Pusat Pakaian Hari Hari, cawangan yang sama kalian membuat pembelian tersebut dalam tempoh 7 hari. Syaratnya, perlu berserta resit asal, packaging dan price tag masih intact. Itu sahaja.
jualan kembali ke sekolah 2022
6. Free gift Kalendar tahun 2023
Dengan pembelian RM30 ke atas dalam satu resit, moms and dads boleh dapat kalendar tahun baru 2023. Bagaimanapun, ianya tertakluk pada stok. Sekarang sudahpun masuk bulan ketiga tahun 2023, harapnya masih ada lah kalendarnya ya. ahaks. Ohh by the way setiap tahun pun Hari Hari akan bagi kalendar free. so jangan kecewa kalau kalian tak dapat tahun ni, just come back shopping untuk kempen back to school tahun depan pula okey?
Ke
Kempen Kembali ke Sekolah (Back to school campaign hari hari

mpen Kembali ke Sekolah (Back to school campaign hari hari

Akan Repeat Tak Berbelanja Baju Sekolah Di Pusat Pakaian Hari Hari?

Of course! Marilah pergi Hari hari!! untuk cari baju raya nanti pun Mamy akan ke sini lagi. Sure! Sangat recommended! Pada mak-mak yang taknak sakit kepala nak hadap kerenah anak-anak ketika berbelanja keperluan sekolah, just straight away je ke Pusat Pakaian Hari-hari. Ada 95 buah cawangan seluruh Malaysia. (Rujuk www.hari.com.my/locator
promosi kembali ke sekolah 2022
BELI ONLINE PUN BOLEH! 
Hari-Hari Online Store: http://ehari.com.my 
Hari-Hari Shopee: http://shopee.com.my/harihari_ 

Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. Tahun ni memang ramai kawan2 share yg mereka pun pilih hari hari bila nak beli baju sekolah

    BalasPadam

Anything personal, do whisper me via WhatsApp or write an email to annursyuhadah[at]gmail[dot]com <(=^.^=)y