Tudung Budak The Els Jadi Pilihan Mamy Syu

beli tudung kanak kanak murah,
Tudung Kanak-Kanak Soft Awning The Els ni sebenarnya Syu kenal melalui fb ads. Tengah I duk ralit scrolling facebook feeds, tiba-tiba iklan tudung sarung cotton kanak-kanak stumble across my feeds. 
tudung kanak kanak shopee,
I was like~ Ehh lawa pulak heyy tudung budak ni! macam tahu-tahu je I tengah cari tudung bayi dan kanak-kanak.inner kanak kanak
Tudung Budak Instant Ironless On point Kemas tudung kanak-kanak murah online,tudung kanak kanak shopee,

Awning dia tu nampak kemas elok je on point. Just nice ikut bentuk muka budak dalam gambar tu. 
tudung budak shopee
I pun terus klik link tu, dan godek-godek la website diorang. Memang tak silap lagi, Syu dah masuk ke web yang betul untuk mencari tudung kanak-kanak soft awning, lembut dan selesa. 
Tudung Budak Instant Ironless On point Kemas 
Kesemua tudung dari butik The Els menggunakan material fabrik yang lembut dan tak panas iaitu cotton lycra atau lebih dikenali sebagai cotton T-shirt. 
tudung baby 2 tahun
Fabrik jenis cotton T-shirt ni mudah menyerap peluh, dan tak panas sebab ia menyokong pengaliran udara melalui serat benang fabrik ini sekaligus memberikan keselesaan buat anak kita. 
Tudung Budak Instant Ironless On point
Cirinya yang boleh regang (stretchable) pula memberikan cengkaman yang sepadan untuk kekemasan yang kekal walaupun berjam-jam pakai tudung. Maknanya anak kita takkan nampak serabai dalam tudung dari butik The Els ni.yeay!
Tudung Budak Instant Umur 2 tahun
Fathiyah dreams tudung kanak kanak naelofar,tudung kanak kanak shopee,

Tudung Budak Instant Ironless On point Kemas 

i) Tudung Budak dari Rangkaian Essential Collection

Tudung kanak-kanak Essential dari The Els ini tak mempunyai sebarang aksesori tambahan. Syu personally suka dengan tudung plain dan simple macam tudung Essential ni. 
Tudung Budak Instant Ironless On point Kemas 
Pertama sebab budak Araa ni lasak budaknya, jadi dia kuat berpeluh. Sejam dua pakai tudung, dah masyam peluh haha. 
Tudung Sarung Instant Budak
Pendek kata, tudung si Araa ni tak perlu sarat dengan hiasan sangat sebab ianya akan sangat kerap dibasuh.
cotton kids scarf express hijab
Yang kedua, sebab mamy si Araa memang sejenis yang minimalist. Syu lebih suka tengok anak dara Syu pakai pakaian yang sederhana saja from top to toe, sebab dari situ budak akan nampak smart dan bright.
kids hijab malaysia
tudung sarung ekspres kanak,tudung-bayi-tudung-kanak-kanak murah,tudung kanak kanak shopee,

Tudung kanak-kanak dari siri Essential ini merupakan tudung sarung budak yang didatangkan dengan warna-warna pastel yang sangat sweet. 
tudung sauk kanak kanak
Ini akan membuatkan anak-anak dara yang mengenakan tudung ni nampak lebih comel dan girly. 
tudung budak 3 tahun
Tudung ini direka khas untuk kanak-kanak kerana ianya mudah dipakai, lembut dan pastinya selesa. Saiz juga tak menjadi masalah sebab mereka menawarkan saiz tundung untuk bayi seawal 6 bulan sehingga kanak-kanak berusia 9 tahun.
butik tudung kanak kanak

ii) Tudung Kanak-kanak dari Rangkaian 'Back to School' Collection

tudung sekolah ekspres tak payah gosok tak perlu iron seterika
pemborong tudung sekolah,dropship tudung kanak-kanak,
Tudung Sekolah Putih kanak-kanak instant memang menjadi pilihan golongan ibu-ibu sekarang pun. Tak susah nak seterika, dan paling penting kemas dan terbentuk elok je kat muka. tudung kanak kanak murah,tudung kanak-kanak murah online,borong tudung kanak-kanak murah,
Tak macam zaman Syu sekolah dulu, tudung sekolah jenis kain koshibo yang berat dan licin tu. Nak boleh ke sampai waktu balik tu, ya ampun! astaghfirullah! Tudung dah macam atap roboh dah nak oii~


iii) R&B Scarf Collection

Koleksi tudung R&B ni kalau Syu faham, ia merujuk kepada ribbon & button. Syu belikan untuk anak dara Syu yang seorang lagi, iaitu baby Fatimah. Ohh ya. Tudung untuk baby Fatimah ni Syu ambil saiz 1 tahun, bukannya saiz XS untuk bayi 6 bulan tu tau. Since Fatimah dah berusia 9 bulan, so Syu fikir ada baiknya kalau Syu ambil satu saiz lebih besar dari saiz asal baby Fatimah. hihi boleh pakai lama sikit. Baby kan cepat besar.


iv) Tudung dari Rangkaian Shopkins Collection

Tudung instant budak dengan hiasan aksesori riben dan butang ni dikenali sebagai Tudung Shopkins. 
tudung budak malaysia
Yang bagusnya tentang tudung ni, ia mnyediakan variasi saiz tudung bayi 6-12 bulan juga. Yerr, Syu tahu memang susah nak cari tudung untuk baby bawah setahun kan? 
tudung saiz baby bawah 1 tahun
tudung kanak kanak shopee,fathiyah dreams,tudung kanak kanak naelofar,tudung syria budak,tudung kanak-kanak ariani

So, mommies boleh la train baby you all pakai tudung sejak bayi dengan rangkaian tudung The Els ni. 
tudung budak riben butang
Dan jangan risau akan aksesori tudung Shopkins ni ya mommies, sebab riben dan butang hiasan pada tudung ni menariknya adalah dijahit terus pada tudung. 
tudung button budak
So tak la ia mudah tercabut.

telekung kanak-kanak,tudung bawal kanak kanak
Tudung Shopkins



Berminat dapatkan Tudung Budak untuk Raya?

Bagi mommies yang berminat untuk mendapatkan tudung budak online, boleh terus ke laman web The Els atau klik [beli tudung cotton kanak-kanak]. 

Butik The Els merupakan salah satu pembekal tudung kanak-kanak di Malaysia yang menawarkan tudung bayi dan tudung sekolah budak yang berkualiti dengan nilai hebat.

Jadi, sumber dah ada. Dah tahu mana nak beli tudung budak, so apakata lepasni jom sama-sama kita memperkenalkan idea pemakaian tudung bermula dari usia muda. 

Orang kata, kalau nak membudayakan sesuatu norma hingga menjadi amalan sehari-hari, kena bermula dari kecil. Melentur buluh biarlah dari rebungnya. 
tudung budak ada ribbon
Harapnya, bila anak-anak kecil ni membesar menjadi anak dara, mereka dengan mudah dapat mentaati perintah memelihara aurat dengan sempurna, seikhlas hati kerana Allah, tanpa rasa tertekan atau terpaksa.~amin. fathiyah dreams,tudung kanak kanak naelofar,tudung syria budak,tudung kanak-kanak ariani,pemborong tudung sekolah,dropship tudung kanak-kanak

Catat Ulasan

3 Ulasan

  1. Assalamualaikum, hai! Jemput join Giveaway Cuya ^^

    https://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2021/02/giveaway-vektor-20-by-cuya.html

    BalasPadam
  2. kena beli la utk anak bongsu yg nak masuk Tahun 1 tu. Thanks for sharing...

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama19:06

    dah tengok dekt web tapi byk sold out je

    BalasPadam

Anything personal, do whisper me via WhatsApp or write an email to annursyuhadah[at]gmail[dot]com <(=^.^=)y