Pengalaman Membeli Produk K-Beauty di www.Hansaegee.com

Pengalaman Membeli Produk K-Beauty di www.HansaegeeNature.com | Siapa belum pernah dengar tentang laman web Hansaegee Nature, mai sini I nak story serba sedikit tentang dia. Kalau you all perasan, laman e-commerce yang menjadi vendor produk kecantikan Korea (K-Beauty) kini tumbuh bak cendawan kat malaysia ni. Tapi kena hati-hati memilih vendor or website yang betul-betul bagus kualiti servis nya. Well I takkan komen bab ni lebih-lebih, if you know you know lah.

So far Hansaegee Nature memang trusted vendor yang mengedarkan produk skincare 100% asli buatan Korea. Brand ni dah bertapak di Malaysia sejak tahun 2011 tau guys. Hampir 10 tahun I tell you! So of course lah syarikat mereka dah well established dan cekap dalam membekal dan memasarkan produk-produk berkualiti dari Korea.

hansaegee nature korean skincare website, hansaegee, gold nano cc cream, bb cream, color control cream, k-beauty

So, apa lagi yang Xu suka tentang website ni ye? 

Penghantaran Percuma dan Dipos Pada Hari Yang Sama

Disebabkan Hansaegee Nature ni based in Malaysia so ia langsung tak melibatkan international shipping yang kita semua tahu ia memakan masa yang lama untuk sampai. Dan kalau you guys order sebelum jam 10pagi, parcel you all akan dihantar pada hari itu juga! Memang pantas!

Dan paling penting, kalau membeli sehingga RM70, you orang akan dikecualikan dari caj penghantaran. Free postage tuu!

Sebelum I terlupa, you boleh pilih courier yang you guys prefer, either nak guna Poslaju ke nak guna Gdex. Kalau you all tinggal sedikit hulu or pedalaman, better choose Poslaju je. Jadi tak timbul dah isu customer kena collect sendiri dekat kaunter or barang tak berjaya dihantar.


Membeli di www.hansaegeenature.com/shop

Macam secured website yang lain, Hansaegee Nature juga menawarkan beberapa kaedah bayaran mudah (debit/credit) melalui ipay88. You guys boleh juga membayar melalui ATM cash deposit, atau ATM cash transfer ke nombor akaun rasmi yang mereka berikan.

Yes macam tertera kat bawah ni.


Seronok tau membeli kat sini. Selain dapat barang K-Beauty yang authentic, kita juga boleh collect point setiap kali kita berbelanja dan point yang terkumpul tu boleh ditebus kepada cash rebate dalam pembelian seterusnya. Best kan dapat cashback macam ni setiap kali beli?!

Boleh Dapat Habuan Free Gift untuk Setiap Pembelian

Ok, tadi Xu cakap kalau berbelanja dekat hansaegee.com ni, you guys boleh dapat point dan boleh redeem cash kan? Seronok?

Kalau dapat point pun dah seronok, yang ini mesti lagi seronok I'm sure! Nak tahu apa yang bakal you all dapat, try tengok list dekat bawah ni.

Siapa tak suka barangan free, sila angkat tangan!
So cerita dia senang je. The more you spent the more merchandises yang you akan dapat. Paling kurang you beli Gold Nano CC Cream satu saje pun you dah dapat pen, paperbag dan cermin hansaegee yang cute gila tu.

Cermin cute yang mana satu?

Ha, sini tengok.

Ohh~  I want that butterfly embroidered towel. Did I mention I want that towel?
Yeah! I want it so bad.

Penerangan Meyakinkan & Komprehensif Tentang Produk

Tipulah kalau nak membeli sesuatu barang secara online, kita main beli je. Betul tak? At least kita akan search/Google dan baca tentang produk tersebut, especially review. kannn?

Nak-nak pula produk skincare dan makeup. Kita memang banyak bergantung pada apa kata pengguna lain yang pernah try produk berkenaan sebelum kita decide nak beli kan?

Sebab beli online tak sama macam beli in-store yang boleh kita sentuh, cuba swatch kat kulit kita dan rasa tekstur dia. Jadi penting untuk kita pertimbangkan reviews dan ratings dari pengguna lain.

Macam nak memilih bilik hotel lah. Kita tak baca description yang hotel tu sediakan. Kita tend to read reviews dan ulasan tetamu hotel yang tercatat di situ, betul kan?

Dann!

Kat website hansaegee semuanya dah ditamukan, sama ada tentang maklumat produk, ingredient, review, cara-cara penggunaan, malah sampai video demo/tutorial pun ada and you all boleh tonton righ here, in hansagee.com.
hansaegee nature korean skincare website, hansaegee, gold nano cc cream, bb cream, color control cream, k-beauty
Review jujur para pengguna produk K-Beauty dari Hansaegee Nature


Support Team yang Responsif

Bila ada apa-apa masalah, you all boleh reach diorang by whatsApp dan live chat terus. Shortcut tu you alls! No hassle, and very convenient.

Last time I have a problem to checkout using ipay88. Eh, tak sangka cepat je diorang detect masalah kita, dan bertanya terus kat I melalui whatsApp. Lepas buat beberapa pengesahan diri, order yang bermasalah itu pun di cancle oleh technical team diorang.

Setel masalah! So boleh dah place order semula, macam biasa.

Kalau tidak pun, you all boleh juga reach melalui akaun sosial media Hansaegee for 24/7 tau. You guys boleh je DM di instagram @hansageenature atau hantar messenger di HansaegeeNature FB page


Senarai Produk K-Beauty

The hottest item in store semestinya diorang punya Gold Nano CC Cream. Xu sendiri dah pakai for months already dan rasanya akan stick to this CC cream saja kot, dah taknak cari yang lain dah. Selain tu, Hansaegee Nature Aqua Whitening Cream dan Aloe AC Bubble Cleanser juga turut menjadi kegilaan ramai gegadis tau.

Eh! Sekarang ni pun you guys boleh dapatkan ketiga-tiga item ini sebagai regimen kecantikan lengkap you all dalam set combo jimat tau. Tak percaya, pergi ushar kat www.hansaegeenature.com/shop sendiri!

I wish lepas ni Hansaegee keluarkan lah milk cleanser atau oil cleanser pulak. hehe. Barulah lengkap Korean double cleansing routine I dan boleh jadi makin flawless gittew. hihi


Hansaegee Gold Nano CC Cream 

Tak pasti you all terjebak atau tak? Tapi CC cream sekarang ni dah jadi fenomena tahu? Sebab kesannya yang superb dalam memudarkan penampakkan pori yang luas, menjadikan kulit you all nampak seakan-akan poreless macam anak patung barbie.ahaks!

hansaegee nature korean skincare website, hansaegee, gold nano cc cream, bb cream, color control cream, k-beauty
Poreless looking skin

Macam Xu, sekarang Xu gunakan Gold Nano CC Cream ni sebagai makeup primer. Selepas sapukan toner, Xu terus apply CC cream pada muka. Kalau rajin Xu akan letak foundation. Kalau tak, Xu terus skip kepada powder terus je, tanpa foundation. Itu pun dah cantik.


CC Cream dah Berwajah Baru

Xu start guna bulan Oktober tahun lepas dengan packaging lama yang berpenutup berwarna hitam. Tahun ni Xu dapatkan CC cream yang sama dari website yang sama juga, tetapi dengan penampilan baru! Wow!

hansaegee nature korean skincare website, hansaegee, gold nano cc cream, bb cream, color control cream, k-beauty


Packaging baru ni lebih menarik, lebih ekslusif dan nampak luxurious. Didatangkan dengan botol berwarna putih, serta penutup berskru berwarna gold. Betul-betul nampak mahal! 

hansaegee nature korean skincare website, hansaegee, gold nano cc cream, bb cream, color control cream, k-beauty

I personally lebih sukakan packaging Hansaegee Gold Nano CC Cream yang baharu ni berbanding yang lama. Screw cap dia yang baharu ni tak comot dan kurang risiko tetumpah.

Isi kandungannya juga dah makin banyak! 50mL you alls! Kadar SPF juga dah bertambah dari 30 PA++ kepada SPF 50+ PA+++. So, tak risau dah kalau nak kena turun padang, visit sites ke, nak ride motor tengah hari rembang ke. Selagi tak lebih 6 jam terdedah pada direct sunlight, should be no problem.


Yang lain-lain, still the same. Kualitinya, teksturnya, performance nya, semua masih seelok dan sebaik dulu. Boleh baca dalam penulisan I yang previous di SINI dan SINI. So, kalau berminat, just head to www.hansaegeenature.com/shop & get yours now, only at. .
hansaegee nature korean skincare website, hansaegee, gold nano cc cream, bb cream, color control cream, k-beauty
Hansaegee Nature 
HANSAEGEE NATURE CC CREAM, CC Cream | Kosmetik yang Mempunyai Manfaat Skincare dan UV Protect CC Cream Is Better Than BB Cream? Sejauh Mana Kebenarannya. Youtube channel
website korea hansaegee nature WhatsApp 012-6698 279

Catat Ulasan

3 Ulasan

Anything personal, do whisper me via WhatsApp or write an email to annursyuhadah[at]gmail[dot]com <(=^.^=)y